Afeera – Hero – FOR HONOR
The Afeera are the tactical geniuses of the battlefield. Highly trained and precise in their attacks, they can deftly dispatch an enemy with their mace and shield. Nimble and quick, the Afeera are also capable of impressive acrobatic feats—using their every limb as a weapon to fell opponents. They are elegant yet deadly warriors.