For Honor
Feel the power of every strike with the highly technical Art of Battle control system. Wield your blade according to your style: swift Assassin, tanky Heavy, versatile Vanguard, or technical Hybrid.
Enjoy an ever-evolving experience with more than 30 heroes, five factions, 18 maps, seasonal events, thousands of gear items, cross-platform play, and more!
Choose the Ultimate Edition to get the best experience, with 12 additional heroes!