The Warrior Prince - Aramusha Hero Skin - FOR HONOR
Wind back time and embrace your destiny as The Warrior Prince, a new hero skin for the Aramusha, inspired by Prince of Persia: Warrior Within. The legendary Sands of Time reshape Heathmoor as the wandering Prince returns, armed with deadly blades and an unyielding will. Carve your legend before time runs out!
Step into battle with the fierce elegance of a warrior forged by the trials of time. With steel in hand and destiny in his grasp, he carves his own legend, defying the chains of fate. Will you embrace the path of the tormented Prince, or be lost to the flow of time?