Battle Bundle - Year 9 Season 1 - FOR HONOR
Y9S1 Battle Bundle grants access to 100 tiers of rewards plus 25 tiers of progression for both Battle and Legacy Pass.
The For Honor Y9S1 Battle Bundle is available until June 10, 2025, and is not eligible for refund.