Gudmundr the Great - Warlord Hero Skin - FOR HONOR
Unleash the indomitable shield of Svengård and the legendary sword of Gudmundr the Great with the brand-new Hero Skin for the Warlord. Gudmundr the Great is the esteemed Viking Jarl who valiantly defended Svengård during the fierce assault by the Blackstone Legion. Revered as a legend among his people, Gudmundr the Great has led his warriors to countless victories through his unmatched skill and strategic genius. His fierce passion for battle is equaled only by his unwavering dedication and loyalty to his Viking brothers and sisters. Embrace the strength and spirit of Gudmundr the Great and lead your warriors to triumph.