Master Katashi – Orochi Hero Skin – FOR HONOR
With this Orochi hero skin, unleash Master Katashi, defender of the Seion Bridge. His legendary katana is a weapon of unrivaled power, said to hold the might of an entire army. With precision and skill, Master Katashi stands as an impenetrable barrier to all who dare challenge him. Rule the battlefield and secure victory with the unstoppable force of the Muramasa Blade!