Inquisitor Yinchen – Pirate Hero Skin – FOR HONOR
A war of faith has erupted in Heathmoor between dangerous fanatics and the Relic Inquisition, and innocent people are caught in the middle. Join the battle with the Inquisitor Yinchen Pirate Hero Skin, a full body customization that transforms you into a rogue Pirate who makes it her mission to end the horrific war for good.