For The King
For The King is a challenging blend of strategy, turn-based combat, and roguelike elements. Each playthrough is unique with procedural maps, quests, and events. Explore Fahrul in either single player, local, or online co-op.
Every playthrough is made unique with procedurally generated maps, quests, loots and events for you to tackle. Use Lore between playthroughs to purchase Weapons, Items, NPCs, Classes, Events, and more!
One of the most enjoyable roguelikes of recent years, with the heavy emphasis on RNG saved by some fun co-op options.