Fortnite Ballistic
FORTNITE BALLISTIC is a first-person, 5v5 tactical FPS in Early Access. Prove your talents, precision and teamwork to overcome your opponents.
Each round, use your skills and gadgets to Attack and Defend your side. Avoid elimination and outplay your opponents to secure victory for your team.
Choose your gadget and lock in! Fortnite Ballistic provides unique, Flex gadgets that can alter the outcome of a round. Once you’ve locked in your gadget, add it to your arsenal during the Buy phase of each round and go ballistic.
Fortnite Ballistic is the first Fortnite mode built using the First Person Camera Mode Device in UEFN. Experience Fortnite in an all new way, challenging your skills and testing your tactics.