Fortnite Festival
Play in a band with friends or perform solo on stage with hit music by your favorite artists in Fortnite Festival!
On the Main Stage, select your instrument and play a featured rotation of Jam Tracks. Explore the Festival Jam Stage to find friends and mix hit music together using the Jam Tracks in your locker.
Keep the party going with an ever-expanding lineup of Jam Tracks, Music Icons, and more. Take your stage in Fortnite Festival!