Rocket Racing
From the developers of Rocket League comes Rocket Racing, a supersonic arcade racer that lets you drift, fly, and boost with your friends through an ever-growing selection of tracks.
Hop into a rocket-powered car and put your skills to the test! Fly through the sky to avoid towering obstacles, take shortcuts, and flip onto walls to blast past your competition. Push for a new global track record in Speed Run or climb the ranks in Ranked Racing and unlock new tracks.
With a cross-game Vehicle Locker, you'll be able to share your favorite cars between Rocket League and Fortnite. Customize your ride and race without limits — Play Rocket Racing today in Fortnite for free!