Fuga: Melodies of Steel - Ultimate Edition
The Full Game is also included in the Standard Edition and Deluxe Edition. As well, the Costume Packs are also available for purchase separately, so please be careful not to buy duplicates of an item.
①Swimwear costumes for all characters (can be used during intermission and expedition)