Fuga: Melodies of Steel - Deluxe Edition
The Deluxe Edition features a digital art book, a mini-soundtrack, and other bonuses that can be used in-game.
② Dummy Soul for the Soul Cannon (can use the Soul Cannon 1 time without sacrificing a character)