Ghostrunner 2 Brutal Edition
Blood will run in the highly anticipated hardcore FPP slasher set one year after the events of Ghostrunner. Adventure through a post-apocalyptic cyberpunk future that takes place after the fall of the Keymaster, a tyrant who ruled over Dharma Tower, the last refuge of mankind. Jack is back to take on the violent AI cult that has assembled outside Dharma Tower and shape the future of humanity.
Featuring incredible katana combat mechanics, a deeper exploration of the world beyond Dharma Tower, nonlinear levels with complex motorbike sections, new modes, and all the action you loved about Ghostrunner.
Ghostrunner 2 introduces new skills, allowing players to be more creative and take on even the most demanding encounters with greater accessibility. However, enemies in Ghostrunner 2 behave uniquely dependent on the skills used against them.
Take on challenging, new enemies as you traverse interactive environments including exploding barrels, destructible walls, helpful neutral entities, and countless improvements that keep combat exciting.
Save humanity in style while listening to the captivating synthwave soundtrack featuring new music from Daniel Deluxe and more.