Ghostrunner 2
Clicking on that option opens a webpage to the Epic Games Store to purchase the full game since you enjoyed playing the Demo so much.
Ghostrunner 2 does not offer an upgrade path from one Edition to another. While the Brutal Edition offers the most “bang for your buck”, we highly encourage you to compare each Edition and select the one that best suits the amount of engagement you wish to have with the game.
During gameplay, open up the Upgrades Menu by pressing the button and navigate to the Armory. Within this menu, you can customize your swords, gloves and motorcycle cosmetics and also select the content that is available to you - depending on the edition you purchased.
The leaderboards within Ghostrunner 2 display the times & deaths of friends only. As such, you first need to ensure that you have added other players to your friends list.
After adding other players to your friends list and they have completed the same level as you have on Ghostrunner 2, you will be able to see their times & death statistics.