Ghostrunner 2 Dragon Pack
Celebrate Lunar New Year and pay homage to the majestic year of the Dragon with the second Ghostrunner 2 cosmetic DLC, the Dragon Pack! Unleash ancient symbols of the most vital and powerful beast of the zodiac, seamlessly blending tradition with the cybernetic landscape and beyond.
Plus, with the release of the Dragon Pack all Ghostrunner 2 game owners receive a Free Chinese VO update and Roguerunner.exe Mode expansion. Free updates delivered via patch.