Ghostrunner 2 Ice Pack
Equip the chilling power of the cybernetic future today with Ghostrunner 2's first DLC, the Ice Pack! Brace yourself for a bone-chilling experience, with a web-inspired twist that will redefine the way you hack and slash through the neon-lit cityscape.