Goat Simulator 3 – Baadlands: Furry Road
A calamity has unfolded across San Angora, transforming the island into a vast desert. Nobody’s quite sure why, but let’s be honest… it was probably Pilgor’s fault. Again.
Play as Baallistic Pilgor, the antihero and survivor of the apocalypse. Roam around the Baadlands on your motorcycle, butt heads with bizarre rival factions, establish your town and harass its citizens, and try to figure out what’s behind the mysterious vault. All this while covered in sand.