Goat Simulator 3
Gather your herd and venture forth into Goat Simulator 3; an all-new, totally realistic, sandbox farmyard experience that puts you back in the hooves of no one's favourite female protagonist.
That’s right – we’re doing this again. The baa has been raised, and Pilgor is joined by other goats too. You can invite up to three friends in local or online co-op, create carnage as a team, or compete in mini-games and then not be friends anymore.
Get ready for another round of udder mayhem. Lick, headbutt, and ruin your way through a brand new open world in the biggest waste of your time since Goat Simulator! We won’t tell you how to play (except in the tutorial), but merely provide the means to be the goats of your dreams.