Goat Simulator 3 – Extended Universe Pack
In two different universes where everything went wrong (because of you), you can either save the Multiverse or try to survive in a post-apocalyptic one. This bundle lets you explore the two different worlds of Multiverse of Nonsense and Baadlands: Furry Road.
Converse with a giant capybara in the sky or ride a motorcycle through the sandy dunes. We say – why not both?