Homeworld 3 - Fleet Command Edition
The Year One Pass includes three DLC drops that expand the co-op War Games mode with new playable factions and artifacts.
The Multiplayer Customization Set includes ship decals, profile banners, multiplayer name colors, and an engine trail color.