Take racing to a new dimension... EXTRA LARGE! Everything is oversized in this expansion: wheels, vehicles, jumps and even the fun! It's time to go BIG with a new environment, customization items and themed vehicles!
A new Track Builder Module for you and a new environment where you can race and build crazy tracks: Stop Motion Studio, with 4 bigger than life scenarios for your races! Get lost in the Jungle, explore the Quarry, build the hottest tracks in the Desert and the coolest ones on the Ice Mountain! And to really get into the mood, many themed customization items to personalize your Basement and your Unleashed Profile. Go BIG with Monster Truck Expansion!