Prove your skills by competing in awesome races and get ready for pure fun! Drift, charge the booster and launch yourself into spectacular loops. But be careful! If you're too slow gravity will do its job.
Race side by side with your friends in split screen mode for 2 players or face up to 12 opponents in online challenges.
Unleash your creativity with the most exciting track editor ever! Build your track by taking advantage of what surrounds you, and create amazing layouts inside and outside the race course. Bend and stretch the iconic "orange piece", add loops, special boosters, obstacles and special elements to make an incredible amusement park for your races.