Immortals Fenyx Rising Immortals Fenyx Rising Gold Edition
Master the legendary powers of the gods, and defeat Typhon, the deadliest Titan in Greek mythology, in an epic fight for the ages.
Face off against legendary beasts like Cyclops, Medusa, or Minotaur, and confront them in fast-paced aerial and melee combat, combining your god-given abilities and weapons.
The gods of Olympus have blessed you with gifts. Use them to fight mythical monsters, solve ancient puzzles, and explore the vast open world.