Inertial Drift
Forget everything you know about drifting. Inertial Drift tears up the racing rule book with innovative twin-stick controls, completely re-imagined driving mechanics and a roster of fiercely individual cars.
Set in a 90s retro future, Inertial Drift is a 1v1 arcade racer with a devastatingly unique handling model and unbelievably satisfying twin-stick drift mechanics. Inertial Drift offers a whole new level of accessibility and challenge to the arcade racing genre - for a driving experience genuinely unlike any that you've had before.
The right hand stick gives you total control over your drift. Intuitive for new players and uniquely challenging for pros.
Each vehicle is a totally different beast with unique characteristics to master. Get behind the wheel and try to tame Sport Hatchbacks, Coupe's, Supercars & more!
Perfect your craft through a mix of head-to-head races, duels, time trials and style showdowns!
Inertial Drift's innovative racing mechanics take drifting to a whole new level.