Experience shows that Early Access is useful in terms of communication with the audience, allowing you to improve the product as long as possible during its development and testing. Therefore, the choice of this option is obvious.
In the full version of the game, new locations are planned, supplemented musical accompaniment, the final collection of the main character's weapon, etc.
Currently, the plot of the story has been implemented - acquaintance with the plot, the setting of the world, with the gameplay, with the musical and visual styles. For more details on the current version of the game, see the About this Game section.