Inquisitor's Heart and Soul
Summon demonic invasions, punish heretical enclaves, punish traitors and renegades. Do not deny yourself anything - after all, you are the hand and anger of the highest good. Give the apostates darkness, so that they learn to appreciate the light!
The game alternates between two types of gameplay. One is designed for arcade adventure missions, with elements of simple puzzles and a small amount of battles. The second is intended for fierce battles against entire armies of traitors and their heretical bosses. As a result, we adjusted everything so that the player does not get used to one type of gameplay and constantly faces new challenges.
Taking up a sword in order to make the world a better place, you should concentrate on thinking about something good, light and sophisticated. A specially selected soundtrack will help you maintain a philosophical mood and unclouded feelings while burning out the filth. Relax and have fun!