John Carpenter’s Toxic Commando
Pick a character and team up with three friends ‘cause it’s time to save the world. Obliterate terrifying hordes of monsters in intense and FPS action! You may not be on the best team of mercenaries, but you are… a Toxic Commando!
Take control of one of the commandos, team up with your friends and send the Sludge God and its horde of things-that-should-never-be back to the underworld. Choose the class that matches your playstyle, pile into your favorite ride, and unload an array of gunfire, grenades, special abilities, and freaking katanas as you save the planet.