Kerbal Space Program
The sequel to the acclaimed space-flight simulation game Kerbal Space Program. Enter the next generation of space adventure with exciting new parts, stunning visuals, fully revamped UI and Map View, and rich new environments to explore.Kerbal Space Program features three gameplay modes. In Science Mode, perform space experiments to unlock new technology and advance the knowledge of Kerbalkind. In Career Mode, oversee every aspect of the space program, including construction, strategy, funding, upgrades, and more. In Sandbox, you are free to build any spacecraft you can think of, with all parts and technology in the game.
Manage your Kerbal crewmembers, including hiring, training, and sending them into space to become heroes.
Discover a whole star system with unique moons and planets, exploring detailed terrain at a vast scale.
Dock spacecraft together to construct space stations, massive starships, and surface bases on new planets.
Set up communications networks to communicate between your spacecraft and Kerbal Space Center.
Research and develop new technologies to extract valuable information and resources from all over the solar system, and much more!