Killing Floor 2
In KILLING FLOOR 2, players descend into continental Europe after it has been overrun by horrific, murderous clones called Zeds that were created by rogue elements of the Horzine Corporation. 6-player Co-Op & 12-player VS Zed-slaughtering mayhem.