Killing Floor 2 Ultimate Edition
For new players looking for the most comprehensive Killing Floor 2 experience in existence. Featuring a a lot of content at one low price, including: Killing Floor 2 Base Game, Armory Season Pass 1, Armory Season Pass 2 plus many additional cosmetic items.