Lost Eidolons Digital Deluxe
Lost Eidolons Digital Deluxe bundles the base game, the digital soundtrack composed by Clark Aboud, and the digital world map & artbook for a discount.
Immerse yourself in Artemesia to the fullest with beautiful artwork and euphonic music!