Lost Eidolons
The land of Benerio was once a shining kingdom by the sea. Then an iron-fisted conqueror, Ludivictus, set the world on fire and redrew the maps. Now Benerio is one downtrodden province in a crumbling Empire where the only true master is corruption.
Enter Eden, a charming mercenary captain forced to become a rebel commander when his village is thrust headfirst into war. Now Eden must rally his allies and stand tall against an imperial army, fearsome monsters, and enemies within.
Strategically station your soldiers in every battle to take advantage of their class and magic skills. Master the battlefield and seize victory in challenging grid-based combat scenarios.
Lay siege to towering castles, overtake cunning bosses with unique abilities and take on hulking monsters that will force you to change up your tactics, or become their next meal.
Leading a rebellion isn't just about winning battles. You'll also have to build your camp, convince people to join, get to know their stories, and help them navigate the highs and lows of revolution.
Recruit and train the perfect fighting force, with over 20 playable characters and 10 classes to choose from. Equip and train your allies to unlock new skills, spells, and passive abilities. Pit your mighty squad against entire armies and rise triumphant.
Win the war all over again, with a rich NEW GAME+ mode. Carry over your choice of stats and items, then recruit new allies, try new strategies, and experiment with different difficulty levels.