Lost Eidolons - Artbook & World Map
This DLC includes a world map of Artemesia, as well as a digital artbook with over 170 pages of stunning artwork. You will find arts and renders of various regions, battlefields, characters, creatures, objects, and more.
The artbook also contains notes from those who breathed life into Lost Eidolons, sharing snippets on the lore and the creative process. Whether you kick back and scan through the beautiful artwork or pore over each piece to marvel at every detail, we promise you are in for a trip.