Lumberjack's Dynasty
A unique first-person life simulation where you are a lumberjack building up a business and founding a lasting dynasty for generations to come.
A unique first-person life simulation game of a lumberjack building up a business and founding his own dynasty.
Lumberjack's Dynasty is a unique mix of forestry, logging and life simulation combined with role playing elements. You start at a run-down logger camp which you slowly take over from your aunt and uncle to bring it back to its former glory. Besides the pure “lumberjacking” you can solve a large variety of quests and train many skills to become better and more professional along the way.
You can always and freely adapt your way of playing: Either quickly become a straightforward and professional lumberjack by purchasing, cutting and converting large forests into products – and, thereby – into your economic success without getting sidetracked too much.
Alternatively, you can take more time to explore the full depth of the game and also let yourself experience the vast variety of additional possibilities - ranging from repairing and renovating your buildings and vehicles, over fishing, making honey, and growing vegetables to socializing with local folks, finding the love of your life and eventually founding your own family.