NEXUS
NEXUS is a third person MOBA shooter. Craft a wide variety of weapons, abilities and equipment to build your own custom character. Defend your NEXUS at all costs and ruthlessly destroy your enemies in fast paced 5v5 MOBA action!
NEXUS is a third person MOBA shooter. Choose from a wide variety of weapons, abilities and equipment to define your own custom unique character.
Defend your NEXUS at all costs, push towers and ruthlessly destroy your enemies in fast paced 5v5 MOBA action built within Unreal Engine 5.
Utilize abilities to enhance your character and play style. All characters start blank and you choose a custom loadout of abilities and weapons each game and can swap between them to adapt to your opponents and your team’s needs.