Nightingale
Prepare to make your way through Faewild forests, harrowing swamps, shimmering deserts, and shadowy jungles as you unlock the portals leading deeper into the lands of Fae. Cook meals, build shelter and muster the spirit to persevere in the face of adversity.
Craft tools to harvest trees, ore, and plants, along with rarer resources found deep in the realms. Discover new schematics and assemble the equipment and weapons you need to survive. Using specialized ingredients and arcane technologies, you can enhance your gear with magical properties.
Design and construct an impressive estate from a variety of styles and tilesets. Upgrade and customize your structures, and form communities to safely live off the land. You can even recruit NPC workers to help expand your homestead, automate production, and assist in resource gathering.
Freely roam expansive realms, where stunning visuals will transport you into a mystical Gaslamp Fantasy world. Find the abandoned remnants of past Realmwalker expeditions, investigate mysterious Fae architecture, and scout derelict ruins. Through every new portal, beauty and danger await you in equal measure.
Adventure solo, or play cooperatively with your friends in an online shared-world realmscape. Combine your strengths, skills, and resources to survive and thrive together. Work together to build communal estates, join up in uncovering the mysteries of the realms, and unite in facing the challenges of the Fae.
Craft and wield a variety of melee weapons and firearms in first-person combat. Confront the fearsome creatures that lurk in the portal network. Fend off incursions by the twisted Fae mimicries of humanity known only as the Bound. Join other players against colossal apex creatures in the deepest reaches of the realms.