Below we've listed out some common questions and answers about our Early Access release for Nightingale.
Nightingale's Early Access experience includes the full core game experience, offering dozens of hours of survival crafting, building and exploring gameplay.
Nightingale is fully playable - some bugs or crashes may be experienced, but improvements are ongoing throughout the Early Access window.
Updates will be frequent and ongoing, in response to feedback from our player community.
While we can't guarantee there will be zero persistence wipes during Early Access, we will be endeavoring to avoid lost progress as much as possible. We want to respect players' time and investment in their Realmwalker!