Outer Wilds - Echoes of the Eye
A strange satellite photo that can’t be explained. A new museum exhibit that marks the trailhead for one last journey into the wilds. Should you pull at the thread and unravel the solar system’s deepest secret, or is some knowledge better left in the dark?
You're the newest recruit of Outer Wilds Ventures, a fledgling space program searching for answers in a strange, constantly evolving solar system.
The Hearthian space program has detected an anomaly that can’t be attributed to any known location in the solar system. Grab your flashlight and prepare to illuminate the darkest secrets of the Outer Wilds...