Outer Wilds
Outer Wilds is an open world mystery about a solar system trapped in an endless time loop.
You're the newest recruit of Outer Wilds Ventures, a fledgling space program searching for answers in a strange, constantly evolving solar system.
The planets of Outer Wilds are packed with hidden locations that change with the passage of time. Visit an underground city before it's swallowed by sand, or explore the surface of a planet as it crumbles beneath your feet. Every secret is guarded by hazardous environments and natural catastrophes.