In exhilarating interstellar clashes, switch between third-person mech shooting and starship dogfights with the press of a button.
Tailor your gameplay with a choice between four distinct Starfighter classes - the versatile Assault, precise Lancer, brutal Buster, and vicious Breacher, each with unique abilities - and by equipping a diverse range of weapons and items.
Make your Avatar and Starfighter your very own, as you level up the digital collectibles and take full ownership of in-game items.
Explore sprawling, picturesque galaxies, hurtling through the reaches of space and handcrafted planet-side locations. Uncover the history and lore of the Canis Major Galaxy, unraveling millennia-old secrets.
Complete diverse missions, including an enthralling and cinematic main storyline, side quests filled with memorable action and characters, PvP multiplayer battles, PvE multiplayer bounties, and more.
Level up through RPG-style tech advancement, and choose between paths of heroism and ruthlessness.