Pinball FX - Elvira and the Party Monsters
In Elvira and the Party Monsters, the Mistress of the Dark herself hosts a frightful evening packed with creepy creatures, sizzling shots, and multiball madness. Light up the dance floor as you bash the monsters, raise the dead, and keep the party alive with every flip.