Pinball FX
Pinball FX is digital pinball evolved. Get the highest score on tables inspired by the biggest brands in entertainment. New tables arrive frequently!
Discover brand new exclusive tables created for Pinball FX, or find your favorites among more than 80 unique and visually enhanced favorites from Zen's extensive digital pinball library. Relive the most iconic moments from entertainment powerhouses like Indiana Jones, Star Wars, Marvel, Universal Studios, and many more. Enjoy accurate re-creations of the most famous pinball machines of all time with Williams Pinball, or have fun with Zen’s original creations.
Build up your own customizable 3D playroom with collectible items unlocked by playing.
Enjoy digital pinball at its finest as Pinball FX brings you the most advanced simulation in pinball with Pro Physics for every table in the library, 4K HDR visuals, and ray tracing.