Pinball FX - Godzilla vs. Kong Pinball Pack
Use your pinball skills to prove Godzilla is the King of Monsters! Battle rival Titans, thwart the scheming of APEX, unleash your heat ray, and face Mechagodzilla in the ultimate showdown.
Embark on a journey to the homeland of the Titans to save mankind! Battle the Warbat, brave gravity storms, lead Kong to his throne, and survive this beautiful but deadly land.
One will fall. Godzilla and Kong unleash their powers in this epic pinball table! Bring the fight to APEX Cybernetics and ultimately help the Titans join forces against Mechagodzilla.