Ride the rails of a carnival classic! Race around the Comet Ramp, and chase high scores under the glow of flashing midway lights.
Sound the alarm! Race against time to put out fires and rescue victims across a unique mirrored playfield, glowing with the heat of action.
Step into the charm of a classic American diner. Collect the D-I-N-E-R lights by serving cranky customers to unlock Dine-Time for massive scores.