Experience the vision of the newest trilogy of Star Trek blockbuster movies in this epic table. Join Captain James T. Kirk and the crew of the Enterprise on their mission to discover new civilizations, form alliances and neutralize threats to the Federation.
Michael Burnham and the shipmates of the U.S.S. Discovery rely on your pinball prowess, as you play through iconic moments from the first four seasons of the series. Make contact with the residents of 10-C and utilize the time loop for victory!
Travel to the edges of the final frontier and arrive at the space station Deep Space 9! Use your pinball skills to lead the crew and Captain Benjamin Sisko in ending the Dominion War.