Promise Mascot Agency
Explore the cursed town of Kaso-Machi! Recruit and train mascot friends! Help out when jobs go wrong! Solve the mystery of your exile! Help Pinky work through her many anger issues! Turn Promise Mascot Agency into the best agency in Japan! Go go, Michi and Pinky!
From the creators of Paradise Killer comes a mind-bending open-world narrative adventure mascot management simulator where mascots are more than just symbols - they’re unpredictable forces of nature! Step into the chaos, unravel the conspiracies, drive a tiny truck and try to keep it all together in Promise Mascot Agency!
You thought mascots were just fluffy, innocent brand ambassadors? Think again. The Mascots are all living, breathing, fully formed personalities, with dreams, fears, and the occasional breakdowns of their own- just like us! Whether it’s Trororo, a charming cat who’s a little too obsessed with "adult video" or sweet, silken To-Fu, who can’t stop sobbing, your job is to befriend, mentor, and (hopefully) get these mascots to finish their jobs without causing a major catastrophe.
Sending your mascots out to work is never as easy as it sounds. One minute they’re promoting delicious food, the next they’re stuck in a doorway or starting a kitchen inferno. Need help? Good thing Kaso-Machi is full of intrepid everyday heroes ready to lend a hand (if you’ve managed to befriend them, of course). Unlock Hero Cards, featuring Kaso-Machi’s lovable local weirdos like Captain Sign, Japan’s only road-sign superhero (don’t ask questions), or Mama-San, a bar owner with a serious latex collection. These heroes will step in to provide help when your mascots inevitably lose control.
Kaso-Machi is a town full of secrets, and Michi isn’t just stuck in an office managing mascots - he’s on the road in his rusty (but upgradeable!) Kei Truck. This nifty little ride may look like a heap of junk, but with a few tweaks, it’ll have nitro boosts, glider wings, and even the ability to launch Pinky☆ - Michi’s maniacal mascot assistant - like a missile. Use your truck to explore the strange, forgotten town, unlock collectibles, and uncover hidden mysteries. Who knew a Kei Truck could be your best friend in a town where literally everything else hates you?!
Think you can resist? Think again. The mascots know where you live. Step into the world of Promise Mascot Agency and claim your place in this brave new world of mascot domination.