Q.U.B.E. 2 - Puzzle Pack 1
Expand your experience of Q.U.B.E. 2 with Lost Orbit, the DLC Puzzle Pack which gives players access to 10 brand new and exciting puzzle rooms with an additional master puzzle to finish. The DLC is packed with 32 collectibles to discover in hidden areas which changes the flow of play and also presents the player with fresh challenges.
Step aboard the space station for pure-puzzler action and tackle a variety of brain-teasing puzzles, significantly more difficult than the main game. The open game structure allows players to explore the puzzle rooms in whichever order they would like and the collectibles provide additional challenges in each room for hardcore puzzle fans to get stuck into. Fans of the Q.U.B.E. franchise won’t want to miss out on this fantastic piece of DLC!