Q.U.B.E. 2
Q.U.B.E. 2 is the sequel to the hit first-person puzzle game Q.U.B.E. As stranded archaeologist, Amelia Cross, you must solve the puzzles of this mysterious world and find a way back home.
You are Amelia Cross, a stranded archaeologist who has mysteriously awoken among the sand swept ruins of an ancient alien landscape. Together with the distant help of another survivor, you must solve the puzzles of this forgotten world to find a way back home.