Q.U.B.E. 2 Deluxe Edition
You are Amelia Cross, a stranded archaeologist who has awoken among the ruins of an ancient alien landscape. With the distant help of another survivor you must solve the puzzles of this mysterious world and find a way back home.
Lost Orbit gives players access to 10 brand new and exciting puzzle rooms with an additional master puzzle to finish. The DLC is packed with 32 collectibles to discover in hidden areas which changes the flow of play and also presents the player with fresh challenges.
Step aboard the space station for pure-puzzler action and tackle a variety of brain-teasing puzzles, significantly more difficult than the main game. The open game structure allows players to explore the puzzle rooms in whichever order they would like and the collectibles provide additional challenges in each room for hardcore puzzle fans to get stuck into.
Return to the decayed area for pure-puzzler action in Aftermath which offers fans 12 challenging new puzzle rooms and showcases brand new mechanics such as the lasers from the original Q.U.B.E. There are a staggering 42 hidden collectibles across the map to locate and an additional master puzzle which builds and transforms with your progress.
Get nostalgic and play with the original Q.U.B.E. gloves equipped in Q.U.B.E. 2! Fans of the first game will recognise the iconic gloves and be able to play with them in Q.U.B.E. 2. There is also the ability to switch between the old and new style during gameplay.
Immerse yourself in the breathtaking musical score of Q.U.B.E. 2 composed by David Housden (Thomas Was Alone, Volume)